Productinformatie

Wat maakt de collageensupplementen van SANA Amsterdam bijzonder?

Er zijn een aantal redenen waarom de collageenproducten van SANA Amsterdam naar onze mening de beste keuze zijn!

1. Onze producten bevatten ingrediënten die allemaal zijn afgeleid van natuurlijke bronnen en zijn gemaakt in een 100% duurzame, bekroonde productiefaciliteit. De producten zijn verpakt in volledig recyclebare verpakkingen.

2. Al onze supplementen bevatten Noors gehydrolyseerd zeecollageen, dat wordt beschouwd als de hoogste kwaliteit collageen en voor 100% afkomstig is van vis. Omdat het collageen wordt gehydrolyseerd (ook bekend als collageenpeptiden), wordt het afgebroken tot gemakkelijker oplosbare aminozuren, waardoor het gemakkelijker wordt verteerd en snel door het menselijk lichaam wordt opgenomen.

3. De producten Beyond Collagen en Power Collagen van SANA Amsterdam bevatten in vergelijking met andere producten een hoog gehalte aan collageen en bieden u een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. We hebben gekeken naar andere aanbieders van collageensupplementen en kwamen met een formule die je, naar onze mening, de beste dagelijkse dosis collageen geeft. Ons collageen is afkomstig van de beste leveranciers en zal u helpen bij het aanvullen van uw collageen.

4. De verscheidenheid aan andere actieve ingrediënten in respectievelijk de Beyond Collagen- en Power Collagen-producten is bedoeld om u te voorzien van extra vitamines, mineralen en andere voedingsstoffen die waarde kunnen toevoegen aan uw collageensuppletie. Andere actieve ingrediënten in de producten van SANA Amsterdam zijn onder andere Vitaminen (Biotine, Vitamine B12, Vitamine C, Vitamine D), Mineralen (Zink, Calcium), Co-Enzym Q10, Ponkan Onrijp Fruit Extract, Acerola Onrijp Fruit Extract, Gerstegras Poeder en Rode Bietenwortelpoeder.

5. We bieden onze producten aan in twee formaten, shots en poederzakjes , die heerlijk smaken, gemakkelijk in gebruik zijn en geen toevoegingen nodig hebben. Zowel de shots als de sachets zijn voor onmiddellijke consumptie: je kunt de shot nemen door het in één keer op te drinken, of je kunt het poeder uit het sachet gieten en onder je tong laten oplossen.

Wat is collageen en waarom heb ik het nodig?

Collageen is het meest voorkomende eiwit in je lichaam. Het is een van de belangrijkste bouwstenen van botten, huid, spieren, pezen en ligamenten. Collageen wordt ook in veel andere lichaamsdelen aangetroffen, waaronder bloedvaten, hoornvliezen en tanden. U kunt collageen zien als de "lijm" die al deze dingen bij elkaar houdt. In feite komt het woord van het Griekse woord "kólla", wat lijm betekent.

De meest voorkomende vorm van collageen in uw lichaam is type 1 collageen (er zijn ongeveer 28 soorten collageen ontdekt). Dit type is goed voor 90% van het collageen van uw lichaam en is gemaakt van dicht opeengepakte vezels. Het komt het meest voor in en geeft structuur aan huid, botten, tanden, pezen, ligamenten, kraakbeen, vasculaire ligatuur en organen.

"Dus.. Waarom moet ik jouw supplementen nemen?" , je vraagt.

Naarmate je ouder wordt, produceert je lichaam minder collageen van mindere kwaliteit. Dit begint meestal rond het 25e levensjaar. Een van de zichtbare tekenen hiervan is in uw huid, die minder stevig en soepel wordt. Kraakbeen verzwakt ook met de leeftijd. Een gezond collageengehalte is noodzakelijk voor het behoud van een gezond lichaam en uw natuurlijke schoonheid.

Wat is zee- of viscollageen?

Collageen voor suppletie wordt over het algemeen gewonnen uit zoogdieren (meestal runderen) of zeedieren (meestal vissen). Marine (of vis) collageen is afkomstig van de huid, botten of schubben van vissen. Het wordt beschouwd als een van de beste bronnen van collageensuppletie, aangezien het voornamelijk bestaat uit type 1 collageen, de meest voorkomende vorm in het menselijk lichaam (aanzienlijk aanwezig in de huid, het haar, de nagels en de botten).

Waar komt het collageen van SANA Amsterdam vandaan?

Alle producten van SANA Amsterdam bevatten een grote hoeveelheid Noors gehydrolyseerd zeecollageen (dwz collageenpeptiden afgeleid van vis), gemaakt van de huid en/of botten van diepzeevissen zoals kabeljauw en koolvis. Dit mariene collageen is milieuvriendelijk afkomstig en 100% afkomstig van vis zonder kunstmatige toevoegingen om zuiverheid en hoge kwaliteit te garanderen.

Welke voordelen heeft het nemen van meer of krachtcollageen voor mij en wat zegt wetenschappelijk onderzoek over orale collageensuppletie?

Collageen is essentieel voor het menselijk lichaam en is nodig voor bijna alle lichaamsfuncties: het herstel van de darmwand, stabilisatie van de bloedsuikerspiegel, botsterkte, het balanceren van het cholesterolgehalte en wondgenezing.

Wetenschappelijk onderzoek (zie onze onderzoekspagina ) geeft aan dat er verschillende voordelen zijn – vooral met betrekking tot de huid, botten en spieren – bij het innemen van orale collageensupplementen. We raden aan om Beyond of Power Collagen-producten te nemen, die zijn ontwikkeld met speciale en unieke formules die een grote hoeveelheid Norwegian Hydrolyzed Marine Collagen bevatten.

Verschillende onderzoeken hebben aangetoond dat orale collageensuppletie gunstige effecten heeft op de huid door verbetering van de gezondheid van de huid, vermindering van huidrimpels, toename van huidelasticiteit en/of verhoging van het vochtgehalte van de huid. Sommige onderzoeken concludeerden dat kort- en langdurig gebruik van orale collageensupplementen ook veelbelovend kan zijn voor wondgenezing en huidveroudering, evenals voor haarbeschermende eigenschappen in bepaalde omstandigheden. Ook zijn er aanwijzingen dat suppletie met gehydrolyseerd collageen in combinatie met weerstandstraining de lichaamssamenstelling verbetert en de spierkracht vergroot.

Ik eet gezond. Is dat niet genoeg?

Een gezond, uitgebalanceerd dieet wordt altijd aanbevolen. Naarmate u ouder wordt, wordt uw lichaam echter minder efficiënt in het verwerken en opnemen van voedingsstoffen. Collageen uit voedsel kan niet rechtstreeks door onze weefsels worden gebruikt. Collageen is een eiwit dat wordt gevormd door een lange keten van aminozuren die enzymen in uw lichaam eerst moeten afbreken tot kortere aminozuurketens, zodat het door uw lichaam kan worden gebruikt. Omdat ons collageen geconcentreerd gehydrolyseerd collageen (collageenpeptiden) is, heeft het het enzymatische hydrolyseproces doorlopen en is het al in de vorm van kortere aminozuurketens. Hierdoor kan uw lichaam het collageen snel opnemen en gebruiken. Ook bevatten onze collageensupplementen hoge doseringen collageen, die anders moeilijk binnen te krijgen zouden zijn via een gewoon dieet. Daarom zijn collageensupplementen een geweldige manier om een ​​gezond collageengehalte in uw lichaam aan te vullen en te behouden.

Wanneer zie ik de eerste resultaten van het nemen van uw supplementen?

Omdat we allemaal verschillend zijn in onze behoeften, zullen de resultaten ook anders zijn. Sommigen zullen bijvoorbeeld na 8 weken resultaat zien, terwijl anderen na 12 weken. We raden een dagelijkse inname gedurende ten minste 12 weken aan om een ​​merkbaar verschil te zien, vooral voor verschillen in huidtextuur en -uiterlijk.

Op basis van onze eigen ervaring is de lipidenlaag van de huid na 4 weken gebruik verdubbeld zonder zichtbaar resultaat omdat de effecten van collageensuppletie van binnenuit werken. Na 12 weken is de rimpeldiepte met 37% verminderd, de huidtextuur met 24% verbeterd, rode vlekken met 6% verminderd en bruine vlekken met 20% verminderd.

Onthoud: zoals hun naam al aangeeft, zijn voedingssupplementen bedoeld als "aanvulling" op een evenwichtige levensstijl en niet als vervanging van gezonde gewoonten. Het omarmen van een evenwichtige levensstijl in combinatie met onze supplementen zal betere resultaten opleveren.

Kunnen de supplementen van SANA Amsterdam doorlopend worden ingenomen?

Aangezien onze eigen productie van collageen afneemt met de leeftijd, kunnen de voordelen van collageensuppletie alleen worden bereikt door continue consumptie op dagelijkse basis. Zodra de consumptie is gestopt, zal uw collageengehalte waarschijnlijk weer dalen en dat geldt ook voor de bijbehorende gezondheidsvoordelen.

Er is geen contra-indicatie om onze voedingssupplementen continu in te nemen. Integendeel, ons lichaam heeft dagelijks voedingsstoffen en mineralen nodig die ons moderne dieet niet altijd van nature bevat.

Moet ik Beyond Collagen of Power Collagen kiezen?

Zowel de Beyond Collagen- als de Power Collagen-lijn zijn geweldig om je dagelijkse voedselinname mee aan te vullen!

Beyond Collagen is een combinatie van een hoge concentratie Noors gehydrolyseerd zeecollageen en zorgvuldig geselecteerde ingrediënten zoals vitamine C, co-enzym Q10 en biotine. Dit maakt Beyond Collagen een perfect beautyproduct voor het verbeteren van je huid, haar en nagels. De Beyond Collagen Shots hebben een uitzonderlijk hoge concentratie collageen (10000 mg).

Power Collagen heeft ook een hoge concentratie Noors gehydrolyseerd zeecollageen samen met een grote selectie ingrediënten, waaronder vitamine D3, calcium, vitamine B12, extract van groene koffiebonen en wei-eiwit. Power Collagen biedt niet alleen de voordelen die gepaard gaan met het gebruik van hoogwaardig zeecollageen, maar richt zich ook op het ondersteunen van de natuurlijke processen van uw lichaam en draagt ​​bij aan sterke botten, spierherstel en een gezond metabolisme. Power Collagen Shots hebben een hoge concentratie collageen (5000 mg).

U hoeft niet te kiezen of u de voordelen van beide producten wilt, want voor uw gemak bieden wij gemengde bundels aan.

Hoe moet ik mijn producten opslaan?

Al onze producten kunnen bij kamertemperatuur worden bewaard, zorg er wel voor dat u direct zonlicht vermijdt.

Abonnementen

Hoe werkt het abonnement?

Bij onze abonnementen ontvang je regelmatig een nieuwe doos met je bestelde collageensupplement(en) thuis, zodat je nooit zonder voorraad collageen zit. U kunt kiezen tussen een abonnement van 3 maanden, 6 maanden en 1 jaar. De minimale looptijd die wij bij onze abonnementen aanbieden is 3 maanden omdat het minimaal 12 weken duurt voordat er verbeteringen zichtbaar zijn bij het gebruik van onze collageensupplementen.

Al onze abonnementsproducten zijn doorlopende abonnementen met een vereiste minimale duur. U ontvangt uw abonnementsproduct(en) periodiek en wordt gefactureerd over dezelfde periode. Over het algemeen worden onze abonnementsproducten maandelijks of driemaandelijks gefactureerd, waarbij we u uw maandelijkse (of driemaandelijkse) voorraad van uw abonnementsproduct(en) sturen. De abonnementsproducten die we aanbieden, gaan vergezeld van een korting. Na de minimale looptijd behoudt u nog steeds het kortingstarief!Voor meer informatie over de voorwaarden van onze abonnementen, zie onze Algemene Voorwaarden .

Krijg ik korting bij een abonnement?

Ja! We willen onze trouwe klanten belonen. Als abonnee profiteert u van een constant kortingstarief.

Moet ik een abonnement of een enkel product kopen?

Om de beste resultaten te krijgen, moet u onze supplementen continu gebruiken. Dus de beste manier om te gaan is om een ​​abonnement te nemen.

Natuurlijk kunt u losse producten kopen om te testen en te zien welke van onze collageensupplementen u het beste bevalt. Of om cadeau te doen aan een dierbare!

Kan ik het abonnement opzeggen?

Ja natuurlijk. Na de vereiste minimale looptijd van 3, 6 of 12 maanden van de door u gekozen abonnementsperiode kunt u uw abonnement op elk moment opzeggen. Er geldt een opzegtermijn van 1 maand, zie onze Algemene Voorwaarden . Wanneer u uw abonnement opzegt, kunt u echter ook niet meer genieten van het kortingstarief dat van toepassing is op uw product.

Bestellingen & betalingen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je product in je digitale winkelmandje door op de knop 'toevoegen aan winkelmandje' te klikken. Ga vervolgens naar de kassa, log in met uw account of vul uw gegevens in en ga verder met betalen.

Wat betekent het als een artikel niet op voorraad is? Wat kan ik doen als een product niet beschikbaar is?

Als een artikel niet op voorraad is, betekent dit dat we er waarschijnlijk meer gaan maken! Wanneer een product (nog) niet leverbaar is, kunt u zich inschrijven voor onze nieuwsbrief en zullen wij u informeren zodra het weer op voorraad is.

Hoe kan ik mijn geplaatste bestelling wijzigen/annuleren?

Wijzigingen in bestellingen of annuleringen kunnen alleen binnen 12 uur worden doorgegeven. Als je ons nodig hebt om een ​​bestelling te wijzigen of te annuleren, neem dan direct contact met ons op via het contactformulier of stuur direct een e-mail naar support@sana.amsterdam en vermeld zeker je bestelnummer in je aanvraag.

We verwerken bestellingen zo snel mogelijk, maar we zullen ons best doen om ze op te vangen voordat het te laat is! Zodra een bestelling is verzonden, kunnen we de bestelling niet annuleren en moet deze als retour worden verwerkt. In dat geval kunt u uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits uw artikel(en) zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen, in de originele verpakking, verzegeld, ongeopend en ongebruikt. Als je slechts een bepaald artikel of bepaalde artikelen uit je bestelling wilt bestellen, maar een deel van de andere producten wilt behouden, kun je alleen deze producten retourneren. Geef duidelijk aan wanneer je contact met ons opneemt welke artikelen je wilt retourneren.

Voor meer informatie over retourneren, zie onze pagina Retourneren .

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Heb je iets besteld, maar het verkeerde adres ingevuld? En nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier en vermeld in je bericht je ordernummer. We kijken dan of we het adres van de zending nog kunnen wijzigen. Als u bent verhuisd en uw adres wilt wijzigen in uw SANA Amsterdam account, dan kunt u dit doen in “mijn account” nadat u bent ingelogd. Als je problemen hebt met het wijzigen van je adres in je account, neem dan contact met ons op via het contactformulier en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Kan mijn verzendadres afwijken van mijn factuuradres?

Ja, dit is mogelijk door een adres toe te voegen bij het afrekenen of in uw accountgegevens.

Wordt er een factuur meegestuurd met mijn bestelling?

Wij voegen niet automatisch een factuur toe aan uw bestelling. Wil je een factuur ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier .

Wat is de status van mijn bestelling? Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra het bezorgbedrijf de bestelling ontvangt, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code (indien beschikbaar) waarmee je je bestelling kunt volgen. Als u vragen heeft over de status van uw bestelling, kunt u contact opnemen met ons team via het contactformulier .

Hoeveel bedragen de verzendkosten per bestelling?

De verzendkosten zijn afhankelijk van je bestelling en het afleveradres. De exacte verzendkosten zie je tijdens het afrekenen nadat je het verzendadres hebt ingevuld.

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

Bij SANA Amsterdam kunt u met verschillende betaalmethoden betalen, waaronder: iDeal, PayPal of creditcard. Beschikbare betaalmethoden kunnen verschillen voor eenmalige aankopen en abonnementsaankopen. Bij het afrekenen ziet u alle beschikbare betaalmethoden voor uw specifieke bestelling.

Hoe werkt mijn abonnementsbestelling?

Al onze abonnementsproducten zijn doorlopende abonnementen met een vereiste minimale looptijd (bijvoorbeeld 3, 6 of 12 maanden). U ontvangt uw abonnementsproduct(en) periodiek en wordt gefactureerd over dezelfde periode. Over het algemeen worden onze abonnementsproducten maandelijks gefactureerd, waarbij we u uw maandelijkse levering van uw abonnementsproducten sturen.

De abonnementsproducten die wij aanbieden gaan gepaard met een korting. Na de minimale looptijd behoudt u nog steeds het kortingstarief tot opzegging. Opzeggen is mogelijk na de minimale looptijd van je abonnement, met een opzegtermijn van 1 maand.

Voor meer informatie over abonnementen, zie onze Algemene voorwaarden en de pagina met veelgestelde vragen over abonnementen .

Verzending, Levering & Retourneren

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

We verzenden onze pakketten via verschillende bezorgbedrijven om je pakket zo snel mogelijk te bezorgen! Wanneer er een bestelling is geplaatst, proberen we je pakketje dezelfde dag nog te verzenden. Lukt dat niet meer, dan verzenden we het de volgende (werk)dag. Wij bezorgen onze pakketten overal binnen de EER/EU.

De gemiddelde levertijd in Nederland is 1-2 werkdagen, maar kan afhankelijk van de omstandigheden langer duren. Voor bestellingen elders in de EER/EU kan de levertijd afwijken.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Indien beschikbaar ontvangt u een Track & Trace-code om meer informatie over de levering te vinden. Beschikbaarheid van een Track & Trace code is afhankelijk van de vervoerder en de wijze van verzending.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen in een afhaalpunt?

In bepaalde landen is het mogelijk om een ​​bestelling te laten bezorgen bij een afhaalpunt. Indien beschikbaar in uw land, kunt u tijdens het afrekenen een afhaalpunt kiezen als bezorgmethode.

Verzenden jullie internationaal en wat zijn de kosten?

Ja! Wij verzenden wereldwijd. De verzendkosten worden automatisch berekend na het invoeren van uw verzendadres.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent, wordt het pakket afgeleverd bij een afhaalpunt in de buurt of bij de buren, afhankelijk van het bezorgbedrijf. U ontvangt een briefje via e-mail of een fysieke kaart (in uw brievenbus) met verdere instructies.

Ik heb een product ontvangen dat ik niet besteld heb.

Als je een artikel hebt ontvangen dat je niet hebt besteld, kun je het beste contact met ons opnemen via het contactformulier of via e-mail op support@sana.amsterdam. Vermeld in uw bericht uw bestelnummer.

Er ontbreekt een product in mijn bestelling.

Als je een besteld artikel mist in je levering, kun je het beste contact met ons opnemen via het contactformulier of via e-mail op support@sana.amsterdam. Vermeld in uw bericht uw bestelnummer.

Ik heb een schadepakket ontvangen.

Heb je een beschadigd pakket ontvangen? Neem contact met ons op via het contactformulier of via e-mail op support@sana.amsterdam. Vermeld in uw bericht uw bestelnummer.

Mijn pakket is kwijt! Wat nu?

Oh nee! Als je pakket tijdens het transport verloren is gegaan, neem dan direct contact op met ons team via het contactformulier of via e-mail op support@sana.amsterdam.

* Nadat een bestelling op het juiste verzendadres is afgeleverd, kunnen wij niet verantwoordelijk worden gehouden voor verloren of gestolen pakketten .

Hoe retourneer ik een artikel?

Eenmalige aankopen

Voor eenmalige aankoopproducten hebben we een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 14 dagen de tijd hebt om een ​​retour aan te vragen. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen, in de originele verpakking, verzegeld, onbeschadigd, ongeopend en ongebruikt. U hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.

Abonnementen

Bij abonnementsproducten heb je het recht om binnen 14 dagen na aankoop van het abonnement de overeenkomst te herroepen, zonder opgaaf van redenen. Je betaalt dan alleen voor de reeds geleverde producten en producten die al verzonden zijn gedurende deze 14 dagen, tenzij je aangeeft deze producten te willen retourneren. Om in aanmerking te komen voor het retourneren van een product van uw abonnement dat u al heeft ontvangen of dat al naar u is verzonden voorafgaand aan uw herroeping, moet het product zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen, in de originele verpakking, verzegeld, onbeschadigd , ongeopend en ongebruikt. U hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.

Retourproces

Om een ​​retour en/of herroeping te starten, kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of door een e-mail te sturen naar support@sana.amsterdam, onder vermelding van je bestelnummer en dat je een product wilt retourneren en/of een abonnement wilt herroepen.

Als je retourzending en/of herroeping wordt geaccepteerd, sturen we je instructies over hoe en waar je je pakket met de artikelen die je retourneert naartoe moet sturen. De verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening van de klant. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour en/of herroeping aan te vragen, worden niet geaccepteerd.

Helaas kunnen we geen retourzendingen accepteren van afgeprijsde artikelen.

Voor een eventuele retourvraag kunt u altijd contact met ons opnemen via het contactformulier . Zie onze Algemene voorwaarden voor meer informatie over retourneren.

Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?

Eenmalige aankoop

Als je de overeenkomst binnen 14 dagen na ontvangst van je eenmalige aankoop herroept en je retourzending is geaccepteerd, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan terug, inclusief verzendkosten (met uitzondering van eventuele extra kosten als gevolg van je keuze van een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaardlevering), binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. De verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening van de klant.

Abonnementen

Als u uw abonnement binnen 14 dagen na uw aankoop herroept en alle ontvangen of reeds verzonden abonnementsproducten door SANA Amsterdam zijn geaccepteerd voor retournering, krijgt u het reeds betaalde bedrag voor de eerste periodieke betaling voor het abonnementsproduct, inclusief verzendkosten (met uitzondering van eventuele extra kosten die het gevolg zijn van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons aangeboden goedkoopste standaard levering). De verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening van de klant.

Duur en vergoedingswijze

We zullen je op de hoogte stellen zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en je laten weten of de retourzending is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u zo snel mogelijk automatisch terugbetaald. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank, creditcardmaatschappij of andere (financiële) tussenpersoon de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.

Geld wordt terugbetaald via dezelfde betaalmethode die is gebruikt om voor het product te betalen.

Mijn rekening

Hoe kan ik mij aanmelden bij SANA Amsterdam?

Om u te registreren bij SANA Amsterdam, klikt u rechtsboven op het icoon "mijn account" of klikt u hier .

Hoe kan ik mij abonneren op de nieuwsbrief?

Om u aan te melden voor onze nieuwsbrief kunt u onderaan de pagina uw e-mailadres achterlaten.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Onderaan elke ontvangen nieuwsbrief staat een link waarmee u zich kunt afmelden. Scroll helemaal naar beneden om op de link te klikken.

Ik kan niet inloggen op mijn account

Heeft u al een account? Zo niet, maak dan eerst hier een account aan. Nadat u een account heeft aangemaakt, kunt u inloggen . Ben je je wachtwoord vergeten? Stel het dan opnieuw in. Kunt u geen wachtwoord per e-mail ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of mail naar support@sana.amsterdam.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

U kunt uw e-mailadres wijzigen in uw persoonlijke account door bij "mijn gegevens" op "wijzigen" te klikken.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

U kunt uw wachtwoord wijzigen in uw persoonlijke account door bij "mijn gegevens" op "wijzigen" te klikken. Als je je wachtwoord bent vergeten, stuur ons dan een e-mail op support@sana.amsterdam.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Om je account te verwijderen, neem je contact met ons op via het contactformulier of stuur je een e-mail naar support@sana.amsterdam.

Kunt u niet vinden wat u zoekt?

Stuur ons een e-mail om ons te vertellen wat er aan de hand is en iemand van ons klantenserviceteam zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. Vermeld zeker je bestelnummer (als je dat hebt).

Stuur dan een e-mail naar support@sana.amsterdam

Andere vragen? Laten we chatten.

Stuur dan een e-mail naar support@sana.amsterdam