Ons verhaal

Hey! Ik ben Naira, co-founder van SANA Amsterdam, een lifestyle merk dat draait om effortless self-care. SANA Amsterdam is een premium collageen merk dat heerlijk smaakt, makkelijk in gebruik is en gemaakt is van superieure ingrediënten.

 

Zoals velen gaf de eerste lockdown tijdens de COVID-19-pandemie mij meer tijd en redenen om aan mijn gezondheid te denken. Ik bracht meer tijd thuis door en passeerde vaker langs de enorme spiegel in de gang.

Omdat ik eind dertig was, kreeg ik steeds meer zichtbare tekenen van veroudering, was mijn huid minder stevig en had ik meer verzwakte haar. Ik begon ook roodheid op mijn gezicht te krijgen, wellicht omdat ik me constant zorgen maakte over wat er in de wereld aan de hand was. Simpel gezegd - er was een enorm gezondheidsrisico en ik werd oud.

Ik was niet de enige die dit gevoel had. Mijn vrienden en vriendinnen, ongeacht man of vrouw, begonnen zich meer bewust te worden van hun welzijn.

Nadat ik tientallen andere collageensupplementen op de markt had geprobeerd, die eerlijk gezegd niet zo goed waren, stelde ik mezelf deze vragen:
  • Waarom verkopen ze niet gewoon een lekker smakend poeder?
  • Waarom verkopen ze geen poeder dat gemakkelijk te gebruiken is?
  • Waarom bevat het niet alle noodzakelijke vitamines en mineralen om een ​​beter effect te geven?
Ik vond dat het tijd was voor iets nieuws. Ik besloot mijn eigen merk te creëren dat precies zou zijn zoals ik het wilde - Heerlijk. Gemakkelijk. Uitzonderlijk.

 

 

En toen herinnerde ik de periode dat ik in Japan was in 2014. Ik was op zakenreis en bracht mijn avond winkelend door. Daar stuitte ik op producten die ik nog nooit eerder had gezien, allemaal verpakt in kleurrijke labels die voor mij onleesbaar waren.

Het was daar dat ik de lekkerste collageendrank ooit probeerde. Dat was het! Ik wilde smakelijke en gemakkelijk te gebruiken collageen hebben, gemaakt van de beste ingrediënten en verrijkt met alle noodzakelijke vitamines en mineralen die de opname van collageen stimuleren voor het ultieme resultaat. Het moest net zo goed zijn als dat ene drankje dat ik in Japan dronk.

Ondertussen begon mijn voormalige werkgever zakjes met boosterpoeder te verkopen, korrels die onder de tong oplossen. "Aha!" dacht ik, en, begon contact op te nemen met mijn ex-collega's om de leverancier van dat oplosbare poeder te achterhalen.

‘Ik heb een idee…’ zei ik tegen mijn vriend. 'Goed idee' antwoordde hij ondersteunend, wetende over al mijn worstelingen met de eerste zoektocht naar collageen.

Dus... Waar moet ik beginnen? Hoe doe ik het?

 

 

Ten eerste was er veel lezen en onderzoek te doen - runderencollageen, viscollageen, gehydrolyseerd, peptiden, vezels, spiralen, vitamines, mineralen.

Het gemakkelijkste en meest toegankelijke ingrediënt dat er is, is rundercollageen. Zullen we contact opnemen met vleesfabrikanten en botverwerkingsfaciliteiten opzetten? Oh wacht. Hoe zit het met alle antibiotica die de koeien en andere zoogdieren krijgen? Kun je je voorstellen hoeveel daarvan in hun botten terechtkomen als je bedenkt hoe snel die dieren tegenwoordig moeten groeien?

Ik wil absoluut niet zelf zo'n product consumeren en zal het mijn vrienden en familie niet adviseren. Dus viscollageen (of marine collageen) met zijn superieure eigenschappen werd ons favoriete collageen. Marine collageen heeft ook een 1,5x hogere absorptiesnelheid.

De formule is ontwikkeld met hulp van de beste professionals en experts in het gebied. Weet je nog dat ik je vertelde over mijn reis in 2014? Ik deed wat onderzoek om erachter te komen wie er achter dat heerlijke drankje zat.

Toen de formules klaar waren, hebben ik en mijn vriend het product 12 weken lang getest om de doeltreffendheid ervan te testen. We deden elke 4 weken huidtesten in de Dr. Frodo kliniek in Amsterdam en waren verbaasd over de resultaten.

Na 4 weken verdubbelde de lipidenlaag zonder zichtbare resultaten, omdat collageen van binnenuit werkt. Na 8 weken werden de rimpels minder diep, de huidtextuur verbeterde en de roodheid nam af. Na 12 weken waren de resultaten nog beter. In vergelijking met andere mensen in dezelfde leeftijdscategorie zijn onze scores aanzienlijk verbeterd ten opzichte van voorheen. We hebben de scores verbeterd met 56% voor minder rimpels, 14% voor een betere huidtextuur en 10% voor minder poriën
Dat was het begin van SANA Amsterdam - een premium collageenmerk dat goed smaakt, gemakkelijk te gebruiken is, gemaakt is van volledig natuurlijke ingrediënten van superieure kwaliteit en is verrijkt met de essentiële vitamines en mineralen.

 


Het is ook volledig duurzaam - ons collageen is verpakt in 100% recyclebare verpakkingen en wordt geproduceerd in prijs winnende productiefaciliteiten. Behalve dat we ons bewust zijn van de kwaliteit van de ingrediënten en duurzaamheid, geven we ook terug, aangezien we een deel van onze inkomsten aan een goed doel schenken.

 

 

Wat betekent SANA, vraag je? SANA is onze identiteit. Het is een afkorting van de initialen van mijn naam en de naam van mijn vriend. Souren is mede-oprichter van het bedrijf en mijn grootste steun en kracht.

In het Latijn betekent SANA gezondheid. En dat is het idee van het product.

SANA is ook een acroniem voor een 'Secret to an Attractive Nourished Appearance'. Echt waar het voor staat.

En om de beste resultaten te krijgen van het verkennen van SANA's 'secret', bieden we u een 'SANA-abonnement' aan - dat ik liefdevol het 'Subscribe And Never Age' programma noem.

Dit is een abonnementsprogramma van 3, 6 of 12 maanden voor uw gemak en de ultieme voordelen.

Liefs,

Naira

NL
NL