<transcy>Bestellingen & Betalingen</transcy>

Terug naar FAQ

 

Plaats uw product in uw digitale winkelwagen door op de knop 'toevoegen aan winkelwagen' te klikken. Ga vervolgens naar afrekenen, log in met uw account of vul uw gegevens in en ga verder met betalen.

Als een artikel niet op voorraad is, betekent dit dat we waarschijnlijk bezig zijn om er meer van te maken! Wanneer een product (nog) niet beschikbaar is, kunt u zich inschrijven voor onze nieuwsbrief en zullen wij u op de hoogte zodra het product weer op voorraad is.

Heeft u uw spamfolder gecontroleerd? Soms komt de bevestigingsmail daar per ongeluk terecht. Is er geld van uw rekening afgeschreven? Zo niet, dan is de betaling niet gelukt. In dit geval kunt u uw bestelling opnieuw plaatsen. Is het probleem iets anders? Neem dan contact met ons op via support@sana.amsterdam of via het contactformulier.

Wijzigingen in bestellingen of annuleringen kunnen alleen binnen 12 uur worden doorgegeven. Als u binnen 12 uur uw ​​bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur direct een e-mail naar support@sana.amsterdam en vergeet niet uw bestelnummer in uw verzoek te vermelden.

We verwerken bestellingen zo snel mogelijk, maar we zullen ons best doen om het op te vangen voordat het te laat is! Zodra een bestelling is verzonden, kunnen we de bestelling niet annuleren en moet deze als retour worden verwerkt. In dat geval kun u uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, op voorwaarde dat de artikel(en) in dezelfde staat zijn als waarin u deze heeft ontvangen, in de originele verpakking, verzegeld, ongeopend en ongebruikt. Als u alleen een bepaald artikel of artikelen uit uw bestelling wilt retourneren, maar een aantal van de andere producten wilt houden, kun u alleen de producten retourneren die u niet meer wilt. Geef bij het contact duidelijk aan welke artikelen u wilt retourneren.

Meer informatie over retourneren vindt u op deze pagina over retourneren.

Heeft u iets besteld, maar het verkeerde adres ingevuld? En nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier en vermeld uw ordernummer in uw bericht. We kijken of we het adres van de zending nog kunnen wijzigen. Als u bent verhuisd en uw adres in uw SANA Amsterdam account wilt wijzigen, kunt u dit doen in "mijn account" nadat u bent ingelogd. Als u problemen heeft met het wijzigen van uw adres in uw account, neem dan contact met ons op via het contactformulier en dan zullen we u hierbij assisteren.

Ja, dit is mogelijk door een adres toe te voegen bij het afrekenen of in uw accountgegevens.

We voegen niet automatisch een factuur bij uw bestelling. Wilt u een factuur ontvangen? Neem contact met ons op via het contactformulier.

Zodra het bezorgbedrijf de bestelling heeft ontvangen, ontvangt u een e-mail met daarin een Track & Trace-code (indien beschikbaar) waarmee u uw bestelling kunt volgen. Als u vragen heeft over de status van uw bestelling, kunt u contact opnemen met ons team via het contactformulier.

Verzendkosten zijn afhankelijk van uw bestelling en het afleveradres. U ziet de exacte verzendkosten tijdens het afrekenen nadat u het afleveradres heeft ingevuld.

Bij SANA Amsterdam kunt u betalen via verschillende betaalmethoden, waaronder: iDeal, PayPal, creditcard of met een SANA Amsterdamse cadeaubon. Beschikbare betaalmethoden kunnen verschillen voor eenmalige aankopen en abonnementsaankopen. Bij het afrekenen kunt u alle beschikbare betaalmethoden voor uw specifieke bestelling zien.

Al onze abonnementsproducten zijn doorlopende abonnementen met een vereiste minimale abonnementsduur (bijvoorbeeld 3, 6 of 12 maanden). U ontvangt uw abonnementsproduct(en) periodiek en wordt over dezelfde periode gefactureerd. Over het algemeen worden onze abonnementsproduct(en) maandelijks of per kwartaal gefactureerd, waarbij we u uw maandelijkse (of 3 maanden) voorraad van uw abonnementsproduct(en) sturen.

Op de abonnementsproducten die we aanbieden krijgt u korting. Na de minimale abonnementsduur behoudt u het kortingstarief tot opzegging. Opzeggen is mogelijk na de minimale abonnementsduur van uw abonnement, met een opzegtermijn van 1 maand.

Raadpleeg voor meer informatie over abonnementen onze algemene voorwaarden en de pagina met veelgestelde vragen over abonnementen.