Verzending, Levering & Retouren

Terug naar FAQ

 

We sturen onze pakketten via verschillende bezorgbedrijven om uw pakket zo snel mogelijk te bezorgen! Wanneer er een bestelling is geplaatst, proberen wij uw pakket nog dezelfde dag te verzenden. Mocht dat niet meer kunnen, dan verzenden we het de volgende (werk)dag. Wij bezorgen onze pakketten overal binnen de EER / EU.

De gemiddelde levertijd in Nederland is 1-2 werkdagen, maar kan langer duren afhankelijk van de omstandigheden. Voor bestellingen elders in de EER/EU kan de levertijd variëren.

Indien beschikbaar ontvangt u een Track & Trace code voor meer informatie over de levering. Beschikbaarheid van een Track & Trace-code hangt af van de vervoerder en de wijze van verzending.

In bepaalde landen is het mogelijk om een ​​bestelling te laten bezorgen bij een afhaalpunt. Indien beschikbaar in uw land, kunt u tijdens het afrekenen een afhaalpunt kiezen als bezorgmethode.

Ja! We verzenden naar alle landen in de EU/EER. De verzendkosten worden automatisch berekend na het invoeren van uw afleveradres.


Als u niet thuis bent, wordt het pakket, afhankelijk van het bezorgbedrijf, bij een afhaalpunt in de buurt of bij de buren afgeleverd. U ontvangt een nota via e-mail of een fysieke kaart (in uw mailbox) met verdere instructies.

Als u een product heeft ontvangen dat u niet heeft besteld, kunt u het beste contact met ons opnemen via het contactformulier of via e-mail naar support@sana.amsterdam. Vermeld a.u.b. uw bestelnummer in uw bericht.

Als u een besteld product mist in uw levering, kunt u het beste ccontact met ons opnemen via het contactformulier of via e-mail naar support@sana.amsterdam. Vermeld a.u.b. uw ordernummer in uw bericht.

Heeft u een beschadigd product ontvangen? Neem contact met ons op via het contactformulier of via e-mail op support@sana.amsterdam. Vermeld in uw bericht a.u.b. uw ordernummer.

O nee! Als uw pakket verloren is gegaan tijdens het transport, neem dan direct contact op met ons team via het contactformulier of via e-mail naar support@sanaamsterdam zodat we samen naar oplossing kunnen zoeken.

* Nadat een bestelling op het juiste afleveradres is afgeleverd, kunnen wij niet verantwoordelijk worden gehouden voor verloren of gestolen pakketten.

Eenmalige aankopen

Voor eenmalige aankoop van producten hebben we een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat u 14 dagen na ontvangst van uw artikel de tijd heeft om een ​​retour aan te vragen. Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw product zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het product heeft ontvangen, in de originele verpakking, verzegeld, onbeschadigd, ongeopend en ongebruikt. U heeft ook het aankoopbewijs nodig.

Abonnementen

Voor abonnementsproducten heeft u het recht om de overeenkomst binnen 14 dagen na aankoop van het abonnement op te zeggen. U betaalt dan alleen voor de reeds geleverde en reeds verzonden producten gedurende deze 14 dagen, tenzij u aangeeft deze producten te willen retourneren. Om in aanmerking te komen voor het retourneren van een product uit uw abonnement dat u al heeft ontvangen of dat al naar u is verzonden vóór uw opzegging, moet het product in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen, in zijn originele verpakking, verzegeld, onbeschadigd, ongeopend en ongebruikt. U heeft ook het aankoopbewijs nodig.

Retourproces

Om een ​​retourzending en/of opzegging te starten, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of door een e-mail te sturen naar support@sana.amsterdam, onder vermelding van uw bestelnummer en dat u een product wilt retourneren en/of een abonnement wilt opzeggen.

Als uw retourzending en/of opzegging wordt geaccepteerd, sturen we u instructies over hoe en waar u uw pakket met de producten die u retourneert kunt verzenden. De verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening van de klant. Producten die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retournering en/of opzegging aan te vragen worden niet geaccepteerd.

Helaas kunnen we geen retourzendingen van uitverkoopartikelen of cadeaubonnen accepteren.

U kunt voor elke retourvraag altijd contact met ons opnemen via het contactformulier. Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie over retourneren.

Eenmalige aankoop

Als u de overeenkomst binnen 14 dagen na ontvangst van uw eenmalige aankoop annuleert en uw retourzending is geaccepteerd, ontvangt u alle betalingen die u tot dan toe aan ons heeft gemaakt, inclusief verzendkosten (met uitzondering van eventuele extra kosten als gevolg van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons aangeboden goedkoopste standaard levering), binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening van de klant.

Abonnementen

Als u uw abonnement binnen 14 dagen na uw aankoop opzegt, en alle ontvangen of reeds verzonden abonnementsproducten door SANA Amsterdam zijn geaccepteerd voor retournering, ontvangt u het reeds betaalde bedrag voor de eerste periodieke betaling van het abonnementsproduct, inclusief verzendkosten (met uitzondering van eventuele extra kosten als gevolg van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons aangeboden goedkoopste standaardlevering). De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening van de klant.

Duur en terugbetalingsmethode

We zullen u op de hoogte stellen zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd en zullen u laten weten of de retourzending is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u zo snel mogelijk automatisch terugbetaald. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank, creditcardmaatschappij of andere betalingsverwerker de terugbetaling verwerkt.

Het bedrag wordt terugbetaald via dezelfde betaalmethode die is gebruikt om voor het product te betalen door de klant. Indien het product betaald is met een SANA Amsterdam cadeaubon, dan ontvangt u dit bedrag terug in de vorm van een cadeaubon. Indien het product gedeeltelijk betaald is met een SANA Amsterdam cadeaubon, dan ontvangt u dat gedeelte van de terugbetaling in de vorm van een cadeaubon en zal het resterende aankoopbedrag worden terugbetaald met de door u gebruikte betaalmethode.